سیستم ارتباطی MINIMAX FMZ5000

سیستم ارتباطی MINIMAX FMZ5000


سیستم ارتباطی FMZ5000- MINIMAX یک کارت کنترل موتور و سیستم های صنعتی است که با استفاده از آن می توانید موتورها و دستگاه های صنعتی را کنترل کنید. این کارت الکترونیک دارای ورودی های دیجیتال و آنالوگ است و می تواند به سادگی با سایر دستگاه های صنعتی ارتباط برقرار کند.

 

کارت الکترونیک FMZ5000 محصول شرکت MiniMax Technology Co. Ltd. است و دارای ویژگی های زیر می باشد:

– قابلیت کنترل چندین موتور و دستگاه صنعتی به صورت همزمان
– قابلیت برنامه ریزی و تنظیم پارامترهای کارت از طریق نرم افزار مخصوص
– قابلیت ارتباط با دستگاه های دیگر از طریق پورت RS485
– دارای ورودی های دیجیتال و آنالوگ
– قابلیت تشخیص خطا و اعلام آن به کاربر

 

کارت الکترونیک FMZ5000 در بسیاری از صنایع مورد استفاده قرار می گیرد، از جمله صنایع تولیدی، خودروسازی، پتروشیمی، فولاد و غیره. با استفاده از این کارت الکترونیک می توانید به سادگی موتورها و دستگاه های صنعتی خود را کنترل کرده و بهینه سازی کارایی و عملکرد آنها را انجام دهید.

علاوه بر این، سیستم ارتباطی FMZ5000- MINIMAX دارای قابلیت های امنیتی بالا است که می تواند از خطرات ناشی از عدم امنیت در سیستم های صنعتی جلوگیری کند. این کارت الکترونیک با استفاده از تکنولوژی پیشرفته، از تخریب و نفوذ به سیستم های صنعتی جلوگیری می کند و به راحتی قابل برنامه ریزی و تنظیم است.

در کل، کارت الکترونیک MiniMax FMZ 5000 یک ابزار قدرتمند برای کنترل موتورها و دستگاه های صنعتی است که می تواند در صنایع مختلف مورد استفاده قرار گیرد. با استفاده از این کارت الکترونیک، می توانید بهبود عملکرد و بهینه سازی سیستم های صنعتی خود را انجام دهید و به طور کلی، کارایی و کاربرد آنها را بهبود بخشید.

شاید این سوال مطرح شده باشد که کارت FMZ5000 چگونه و با چه پروتکول هایی با مابقی کارت ها ارتباط برقرار می کند در این مقاله همراه ما باشید تا با سیستم ارتباطی دستگاه FMZ5000 آشنا شوید.

ساختار کانکتور X72:

این کانکتور از ۱۰ لایه تشکیل شده است که از نمای رو برو به نحوی که کانکتور در قسمت پایین سمت چپ قرار بگیرد شماره گذاری پایه های این کانکتور آورده شده است.

پایه 1: +24VDC
پایه 2: GND
پایه3: MXM BUS RS-485B
پایه 4: MXM BUS RS-485A
پایه 5: CAN-High
پایه 6: 6CAN-Low
پایه 7: 7mxm bus busy Low
پایه 8: MXM BUS CPU Fuil Low
پایه 9MXMBUS Chain :9
پایه 10: HBUS conneet

 

مهم ترین پایه های کانکتور x72

این کانکتور به صورت کلی وظیفه ارتباط گیری با ماژول های سیستم برعهده دارد به این صورت که از طریق CAN و MXM BUS یا RS485 اطلاعات را برای ماژول ارسال و یا دریافت می کند هر مشکلی برای سخت افزار در هنگام راه اندازی وجود داشته باشد از طریق این چهار خط داده رصد می شوند و راه اندازی سیستم متوقف می نماید.
این مقاله با همکاری شرکت آذر پترو فرا صنعت با مهندسین شرکت پارس پرداز به نگارش در آمده است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *