چگونگی خدمات برش لیزر ورق رنگی:

در این مقاله می خواهیم در رابطه با برش لیزر ورق رنگی توضیح دهیم. به طور کلی ورق های فلزی برای به کار گرفته شدن در صنایع مختلف اعم از صنعت خودروسازی، صنعت  ساخت وسایل نقلیه، صنعت تولید آسانسور و وسایل برقی، صنعت ساخت تجهیزات کارخانه ای و غیره نیاز به تغییر شکل دارند.

این تغییر شکل تنها با برش صورت می‌ گیرد. برش ورق های فلزی که معمولاً ورق های گالوانیزه یا استیل هستند، بایستی به خوبی انجام پذیرند. هر گونه مشکل یا ایراد در برش این ورقه ها می تواند مشکلات دیگر را به بار بیاورد. با این حال می توانیم بهترین روش برای برش ورق های فلزی را لیزر بدانیم. لازم به ذکر است که هر ورقی با توجه به شرایط و ویژگی هایی که دارد، بایستی با برنامه خاصی توسط دستگاه های لیزر، برش داده شود.

برش لیزر ورق رنگی

نکات مهم در رابطه با برش لیزر ورق رنگی:

 از جمله نکات بسیار مهمی که در رابطه با برش لیزر ورق رنگی وجود دارد، این است که بایستی از دستگاه های بسیار باکیفیت استفاده نمود. لیزر که جز بهترین فناوری ها و تکنولوژی های برش اجسام می باشد. چند سالی است که در ایران نقش پررنگ تری پیدا کرده است.

این فرآورده در صنایع مختلف استفاده خواهد شد. باید بگوییم که لیزر در واقع همان اشعه های لیزری هستند که با قدرت و انرژی بسیار بالایی که دارند می توانند مولکول های موجود در ورق فلزی که در ناحیه کاملا نزدیک با آن ها قرار دارند را از هم جدا کنند. از این رو پیوند مولکولی آن ها را گسسته و برش ایجاد نمایند. این برش ها باید با نهایت دقت انجام شود. اگرچه دستگاه های برش لیزر، عمل برش فلزات را انجام می دهند، با این حال کاربر آن دستگاه ها بایستی بسیار با مهارت باشد و بداند که چگونه می تواند برنامه را به دستگاه بدهد و دستگاه را راه اندازی نماید.

دستگاه لیزر برای برش ورق های فلزی و غیر فلزی:

عملکرد دستگاه لیزر کاملاً خودکار بوده اما با این حال نیاز به نظارت یک فرد با مهارت و حرفه‌ای دارد. برش لیزر ورق رنگی نیز نسبت به سایر ورق های دیگر حساس تر است. علت آن این است که از آنجایی که انرژی اشعه های لیزر بسیار بالا می باشد و ممکن است که ما در ناحیه های برش داده شده تغییر رنگ را داشته باشیم. این امر برای یک ورق فلز رنگی یک عیب به شمار می آید. لذا ما نیازمند به یک نیروی انسانی با مهارت هستیم که بتواند با استفاده از بهترین دستگاه های لیزر، برش لیزر ورق رنگی را بدون هیچ گونه آثار و تغییر رنگی انجام دهد.

 پارس پرداز یک گزینه ی مطمئن:

اگر شما جزو صنایع مهمی هستید که نیاز دارید، قطعات و ورق های فلزی را برش داده و به شکل های دلخواه خود در بیاورید. مسلما انجام این کار توسط شما زمان بر، هزینه بر و دشوار است. همچنین نیاز به یک نیروی انسانی دارید که این کار را برای شما انجام دهد و ناظر باشد. از این رو ما به شما توصیه می کنیم که حتماً به همکاری با شرکت پارس پرداز بپردازید.

 این شرکت با داشتن تجهیزات بسیار حرفه ای و همچنین نیرو های کار بسیار با مهارت می تواند به شما در این زمینه خدمات گسترده ای را عرضه دارد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *