ارائه بهترین خدمات فرز سی ان سی:


در این مقاله می خواهیم در رابطه با خدمات فرز CNC توضیح دهیم. به طور کلی یکی از روش های پرطرفدار در عرصه صنعت، فرز کاری آن هم از نوع سی ان سی می باشد. در واقع این روش جزو تخصصی ترین و پیشرفته ترین روش های فرز کاری است که در دهه های اخیر ما شاهد آن بودیم.

برای فرزکاری دستگاه های مختلفی به کار برده می شود. دستگاه فرز CNC چهار محوره از پیشرفته ترین آن ها می باشد. این دستگاه دارای برنامه های از پیش تعیین شده و حتی به صورت پیش فرض است.

لذا کاربر در زمان انجام خدمات فرز سی ان سی آن برنامه را انتخاب نموده و دستور آن را به این دستگاه صادر می نماید. سپس دستگاه فرز CNC با توجه به برنامه ای که به آن داده شده است، عملکرد خود را آغاز نموده و برش های مختلفی را به وجود می آورد.


اگر بخواهیم خدمات فرز CNC را مورد بررسی قرار دهیم، باید بگوییم که این روش یک روش مدرن و هوشمند است که به صورت کامپیوتری بوده و بدون دخالت دست صورت می گیرد. لذا نیروی انسانی کمترین نقش را در انجام آن دارد.

به همین دلیل است که میزان خطای این دستگاه ها نسبت به سایر روش و سبک ها به حداقل رسیده و سرعت انجام خدمات فرز سی ان سی در آن ها بسیار بالا است.

بهترین خدمات فرز CNC را از ما بگیرید:


مراکز بسیار زیادی در عرصه فرز کاری فلزات، پلاستیک ها و متریال مختلف نقش دارند. در این میان مرکز ما سعی دارد با به کارگیری بهترین نوع دستگاه فلز یعنی دستگاه فرز سی ان سی چهار محور بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهد.

چرا که فرز کاری نیاز به دقت و ریزه کاری بسیار زیادی دارد و از همه مهم تر برشی که توسط فرز صورت می گیرد، بایستی کاملاً تمیز، بدون شیار و بدون تغییر رنگ و ضخامت باشد. حتی افرادی که در کار و عرصه مونتاژ کاری نقش دارند، نیز به فرز کاری نیاز مبرم پیدا می کنند.


افرادی که در صنعت قطعه سازی فعالیت می کنند، می دانند که خدمات فرز CNC می تواند اهمیت بسیار زیادی در این صنعت داشته باشد. لذا می ‌توانند فرزکاری خود را به شرکت ما بسپارند و تمیز ترین کار را با سریعترین سرعت تحویل بگیرند.

تفاوت این خدمات در گذشته با امروزه:


در گذشته که از دستگاه های فرز قدیمی استفاده می شد، نیاز به نیروی انسانی بسیار بالا بود. چرا که دستگاه‌ های قدیمی نیاز به یک اپراتور برای برش و فرزکاری داشتند. از آنجایی که خطای انسانی می تواند بسیار بالا باشد، کار تحویل شده دارای مشکلات زیادی بود.

با این حال این روز ها با روی کار آمدن دستگاه فرز CNC چهار محور، ما می توانیم به شما برش های بدون نقص و سریعی را ارائه دهیم.
همچنین باید این مژده را به شما بدهیم که خدمات فرز CNC توسط ما می تواند به شما مزیت های گسترده ای را ارائه دهد. از جمله خدماتی که ما می توانیم در زمینه ی آن فعالیت داشته باشیم فرز کاری قطعات مختلف، در صنایع متفاوت است. صنایعی اعم از صنعت گاز، صنعت نفت، صنعت الکترونیک و صنعت خودرو نیاز به فرز کاری دارند. لذا این صنایع می توانند با ما به همکاری پرداخته و در سریعترین زمان با بهترین کیفیت کار های خود را از ما تحویل بگیرند.

تاکنون صنایع زیادی با ما همکاری داشته اند. همچنین از سرعت و کیفیت ما نهایت رضایت را اعلام کرده اند. از این رو همواره شرکت ما سعی می کند که این رضایت را همچنان ادامه دهد و در این راه تمام تلاش خود را نیز انجام خواهد شد. لذا از صنعتگران و افراد فعال در این زمینه دعوت به عمل می آوریم که با ما همکاری داشته باشند و مطمئن باشند که تمیز ترین کار را به آن ها ارائه خواهیم داد.

فرزکاری

مزیت های سپردن کار های فلزی به شرکت ما:


این مزایا و ویژگی های خوب که به خدماتی چون خدمات فرز سی ان سی تعلق دارند، به شرح زیر می باشند:
⦁ سرعت خدمات فرز سی ان سی توسط ما بسیار بالا می باشد.
⦁ مواد و اجسامی که برای این خدمات به کار برده می شوند، بسیار با کیفیت است.
⦁ دقت دستگاه های به کار برده شده در این خدمات، بسیار فراوان می باشد.
⦁ همچنین مصرف انرژی در انجام خدمات فرز سی ان سی به دلیل استفاده از دستگاه های با کیفیت، پایین می باشد.

از این رو شرکت ما علاوه بر این که به شما بهترین خدمات فرز CNC را ارائه می دهد در راستای حفاظت از محیط زیست نیز ید طولایی دارد.
⦁ قیمت و هزینه ی همکاری کردن با ما بسیار پایین می باشد.


علاوه بر مزایا و ویژگی های خوبی که در بالا به آن ها اشاره نمودیم، ظرفیت خدمات فرز CNC سی نیز از معیار های مهم و با اهمیت است. لذا ما داشتن تعداد زیادی از کارکنان و دستگاه ها می توانیم ظرفیت بالایی در ارائه ی خدمات فرز سی ان سی داشته باشیم.

علت استفاده از دستگاه خدمات- توسط شرکت ما:


حال می خواهیم به شما دستگاه فرز سی ان سی چهار محور را معرفی نماییم. از آنجایی که ما اکثر فرزکاری ها را برای مشتریان خود با این دستگاه انجام خواهیم داد. بهتر است که آن ها با عملکرد و مزیت های این دستگاه آشنا شوند و بدانند که در آینده همکاری با ما قرار است، چه محصولاتی را تحویل بگیرند و کیفیت کار ما را با شناخت این دستگاه بسنجند.


به طور کلی این دستگاه یک دستگاه سی ان سی می باشد که برای برش دادن از چهار محور متفاوت استفاده می نماید. تمامی برش ها، حرکت ها و عملکرد هایی که این دستگاه دارد، کاملا کنترل شده می باشد و تحت نرم افزار سی ان سی واقع است.


همانطور که از نام آن مشخص است، چهار محور بودن این دستگاه به معنای پوشش دادن سه محور اصلی همراه با محور مختصات دکارتی می باشد. به همین دلیل آن را با اصطلاح محور حرکتی ترکیبی نیز می شناسند. این حرکت کاملاً پیچیده، خاص و جالب می باشد.

به گونه ای که این دستگاه برای افرادی که در این زمینه فعالیت دارند و با این صنعت آشنایی کافی را دارند، بسیار جالب و قدرتمند خواهد بود.
سایر دستگاه ها دو محور هستند و فقط دو جهت ایکس و ایگرگ را تحت پوشش خود قرار می دهند. به همین دلیل نیاز به یک اپراتور برای دو محور دیگر دارند. از آنجایی که اپراتور یک نیروی انسانی است، ممکن است که این نیروی انسانی دارای خطا باشد و کار تمام شده کیفیتی قابل قبول نداشته باشد.از این رو از مهمترین دلایلی که مشتریان ما از کار نهایی رضایت کافی را دارند، استفاده از دستگاه فرز سی ان سی چهار محور می باشد.