تبدیل تلویزیون به مانیتور کامپیوتر

تبدیل تلویزیون به مانیتور کامپیوتر


تبدیل  CRTبه LCD چگونه است؟

( CRT و LCD ) می‌توانید درایورهای اصلی CRT Monitor را از طریق ویندوز 7 یا با انجام به‌روزرسانی Windows® دریافت کنید. درحالی‌که این درایورهای CRT Monitor اساسی هستند، آنها از عملکردهای اصلی سخت‌افزار پشتیبانی می‌کنند. در اینجا یک راهنمای کامل در مورد به‌روزرسانی دستی این درایورهای دستگاه Windows وجود دارد.

به طور خودکار درایورهای CRT Monitor را به‌روز کنید:

توصیه می‌کنیم که برای بیشتر کاربران ویندوز (مگر اینکه پیشرفته باشید) برای به‌روزرسانی درایورهای مانیتور CRT خود، یک ابزار به‌روزرسانی درایور مانند DriverDoc [بارگیری DriverDoc – محصول Solvusoft] را بارگیری کنید. این ابزار با بارگیری و به‌روزرسانی خودکار درایورهای CRT Monitor ، تمام‌کارها را برای شما انجام می‌دهد و از نصب درایورهای اشتباه نسخه سیستم‌عامل شما جلوگیری می‌کند.

هنگامی که از به‌روزرسانی درایور مانند DriverDoc استفاده می‌کنید، نه‌تنها درایورهای CRT Monitor شما را به‌روز می‌کند، بلکه بقیه درایورهای رایانه شما را نیز به‌روز می‌کند.

با داشتن یک پایگاه‌داده با بیش از 2،150،000 درایور (که روزانه به‌روز می‌شود) ، می‌توانید مطمئن باشید که سخت‌افزار شما تحت پوشش قرار گرفته است.

 lcd

عملکرد درایور مانیتور CRT چیست؟

درایورهای دستگاه سخت‌افزار شما را قادر می‌سازد تا بتواند با سیستم‌عامل ارتباط برقرار کند. توسعه‌دهنده این “برنامه‌های نرم‌افزاری کوچک” را به طور خاص برای CRT Monitor ایجاد کرده است تا این ارتباط را فعال کند.

دستورالعمل‌های به‌روزرسانی درایورهای مانیتور CRT چیست؟

به‌صورت دستی، می‌توانید درایورهای CRT Monitor را از طریق Device Manager یا به طور خودکار با استفاده از نرم‌افزار به‌روزرسانی درایور به‌روز کنید.

هدف از به‌روزرسانی درایورهای CRT چیست؟

از مزایای به‌روزرسانی درایورهای CRT Monitor می‌توان به قابلیت همکاری بهتر، توانایی به حداکثر رساندن ویژگی‌های سخت‌افزاری و افزایش عملکرد اشاره کرد. خطرات نصب درایورهای دستگاه CRT Monitor نادرست شامل خرابی نرم‌افزار، عملکرد کندتر و بی‌ثباتی عمومی رایانه است.

بسیاری از افراد نیازی به به‌روزرسانی درایورهای دستگاه CRT Monitor نمی‌بینند، بنابراین هرگز به‌روز نمی‌شوند.

خطاهای CRT Monitor اغلب از درایورهای دستگاه ناسازگار یا منسوخ شده ناشی می‌شوند. به دلایل مختلف درایورهای دستگاه می‌توانند به طور غیرقابل‌توضیح خراب شوند. بهترین قسمت این است که درایورهای CRT Monitor شما همیشه می‌توانند برای حل معضل لپ‌تاپ اصلاح شوند.

تهیه درایورهای CRT Monitor به دلیل وب‌سایت رسمی بزرگ و گیج‌کننده ویندوز کار ساده‌ای نیست. علی‌رغم داشتن تجربه در مکان‌یابی، نصب و به‌روزرسانی دستی درایورهای CRT Monitor ، این کار وقت‌گیر و بسیار آزاردهنده خواهد بود.

نسخه‌های نادرست درایور ممکن است تأثیر نامطلوبی بر عملکرد رایانه شما داشته باشد که اغلب مشکلات بیشتری ایجاد می‌کند.

در به‌روزرسانی درایورهای دستگاه کار زیادی انجام شده است، بنابراین ما به‌شدت توصیه می‌کنیم برنامه به‌روزرسانی درایور را بارگیری و نصب کنید.

یک ابزار به‌روزرسانی درایور نسخه‌های جدید درایور را برای سخت‌افزار شما فراهم می‌کند و همچنین می‌تواند قبل از انجام هرگونه تغییر نسخه پشتیبان از درایورهای فعلی ذخیره کند.

نسخه پشتیبان تهیه شده از درایور، یک روش فوری و ایمن برای بازگرداندن درایور به پیکربندی قبلی، در صورت نیاز ارائه می‌دهد.

lcd

مانیتورهای نمایشگر کریستال مایع LCD امروزه در ارائه تصویری رایانه‌ای استاندارد هستند. بااین‌حال، هنگامی که به ارائه دقیق میلی‌ثانیه مربوط می‌شود، آنها اغلب زمان‌های ارائه نادرست و غیرقابل‌اطمینان را ارائه داده‌اند.

به طور دقیق‌تر، ما در شرایط آگاهی صفر با هر دو نوع مانیتور، آغازگر شماره را با نقاب پیدا کردیم؛ بنابراین، مطالعه حاضر اهمیت تنظیمات سخت‌افزاری را برای تحقیقات روان‌شناختی تجربی برجسته می‌کند.

تنظیمات نامناسب ممکن است منجر به “نویز” بیشتر در نتایج شود و در نتیجه اثرات بالقوه موجود پنهان شود.

با پیشرفت روزافزون فناوری نمایشگر مدرن، مانیتورهای بزرگ اشعه کاتدی CRT دیگر (به‌استثنای موارد کمی) دیگر تولید نمی‌شوند.

در عوض، فناوری‌های صفحه تخت به‌صورت استاندارد تبدیل شده‌اند و در میان آنها، نمایشگرهای کریستال مایع LCD بیشترین شیوع را دارند.

این تغییر فناوری همچنین باتکیه‌بر ارائه رایانه‌ای محرک‌ها بر تحقیقات تجربی تأثیر گذاشته است. بر اساس دهه‌ها تجربه با مانیتورهای CRT ، ویژگی‌های آنها کاملاً شناخته شده است و ثابت شده است که محرک قابل‌اعتماد و دقیق را ارائه می‌دهند.

بااین‌حال، مانیتورهای ال‌سی‌دی در اوایل نسل کمتر قابل‌اعتماد بودند و برای ارائه محرک دقیق کافی نبودند بنابراین، بسیاری از محققان هنوز مایل نیستند آزمایشگاه‌های خود را به فناوری جدید مجهز کنند

بااین‌حال، به دلیل دانش و منابع گسترده موردنیاز، دستیابی به‌اندازه گیری ممکن است در عمل دشوار باشد. حتی اگر محققان تفاوت‌های فنی را نیز در نظر بگیرند، هنوز مشخص نیست که آیا مانیتورهای CRT و LCD اثرات ادراکی قابل‌مقایسه‌ای دارند، به‌ویژه هنگامی که صحبت از ارائه محرک‌های کوتاه و میلی‌ثانیه‌ای می‌شود

lcd

اجرای بازی‌های مدرن بر روی مانیتور CRT قدیمی کاملاً نتایج برجسته‌ای را به وجود می‌آورد از لحاظ ذهنی برتر از هر چیزی از دوران LCD تا آخرین نمایشگرهای OLED برتر است.

بهترین راه‌حل برای بازیکنان رایانه‌های شخصی، دستیابی به تنظیمات CRT به‌راحتی امکان‌پذیر نیست و قیمت‌ها به طرز چشمگیری تغییر می‌کند، اما نتایج می‌توانند به‌سادگی خارق‌العاده باشند.

مزایای فناوری CRT نسبت به صفحات تخت مدرن کاملاً مستند است. CRT از طریق یک پیکسل ثابت به روشی که LCD کار می‌کند عمل نمی‌کند در عوض سه پرتوی “اسلحه” مستقیماً روی لوله قرار می‌گیرند.

بنابراین هیچ تاری افزایشی وجود ندارد و نیازی به اجرا در هر رزولوشن بومی خاص نیست. در وضوح پایین‌تر، ممکن است “اسکن خطوط” را با سرعت بیشتری متوجه شوید، اما واقعیت این است که حتی خروجی‌های بازی با وضوح پایین‌تر مانند 1024×768 یا 1280×960 می‌توانند بسیار زیبا به نظر برسند.

البته، CRTهای سطح بالاتر می‌توانند وضوح بالاتر را وارد و پردازش کنند، اما نکته اصلی در اینجا این است که رهایی از یک رزولوشن بومی تنظیم شده یک بازی‌ساز است.

مزیت دوم وضوح حرکت است. فناوری‌های LCD همه از تکنیکی استفاده می‌کنند که به “نمونه و نگه‌داشتن” معروف است و منجر به ارائه حرکت با وضوح قابل‌توجهی پایین‌تر از تصاویر ثابت می‌شود.

crt

کنترل حرکت در CRT در مقایسه با فناوری‌های مدرن در یک سطح دیگر است، از این لحاظ که هر جنبه از هر فریم به‌صورت یکسان ارائه می‌شود، تا جایی که حتی یک نمایش 768p ممکن است جزئیات بیشتری نسبت به یک LCD 4K ارائه دهد.

حتی در مقایسه با LCDهای 240 هرتزی که آزمایش شده‌اند، تست کلاسیک پاسخ نشانگر ماوس متفاوت و سریع‌تر احساس می‌شود. مزایای مربوط به پاسخگویی به بازی به‌ویژه با مکانیزم ورودی دقیق به‌اندازه ماوس در یک سطح کلی‌تر، این حس وجود دارد که بازی‌ها و سخت‌افزارها در طول سال‌ها به فناوری CRT تبدیل شده‌اند.

تجسم واقع‌گرایانه‌تر از گذشته است، و نکته‌ای در مورد شکل ظاهری CRT وجود دارد که بیشتر تأکید می‌کند واقع‌گرایی خصوصاً نام مستعار در مقایسه با LCD شبکه پیکسل ثابت بسیار کمتر است.

ثانیاً، سخت‌افزار رایانه اکنون تا حدی پیشرفت کرده است که کار با سرعت تازه‌سازی بالاتر از 60 هرتز نسبتاً ساده است و بسیاری از مانیتورهای CRT می‌توانند به‌راحتی با فرکانس‌های بسیار سریع‌تر، تا 160 هرتز و حتی بیشتر از آن، بسته به نمایشگر و ورودی، کار کنند. وضوح. این‌همه برای فناوری بسیار اساسی است که اساساً بعد از هزاره منسوخ می‌شود.

و این همان جایی است که منفی بازی CRT شروع به ضربه‌زدن به خانه می‌کند. این فناوری منسوخ شده است، و بسیاری از مشکلات را ارائه می‌دهد. بارزترین موارد مربوط به فرم فاکتور: نمایشگرهای CRT بزرگ هستند و وزن زیادی دارند.

تعداد بسیار کمی CRT صفحه عریض در دسترس است و حتی Sony FW900 دارای نسبت ابعادی 16:10 است، به این معنی که بازی کنسول واقعاً مناسب نمایشگرهای CRT نیست صفحه‌های 4: 3 ، حتی کمتر. بله، شما می‌توانید کنسول‌ها را با CRT اجرا کنید، اما احساس من این است که به دلایل زیادی، این یک پیگیری است که برای کاربران رایانه شخصی مناسب است.

crt

سرانجام، هزینه‌ای وجود دارد که می‌تواند هر دو روش را کاهش دهد همراه باکیفیت نمایشگری که در واقع دریافت خواهید کرد. FW900 یک صفحه افسانه‌ای است که با تقاضای گسترده قیمت‌ها مطابقت دارد.

کافی است بگوییم، رسیدن کیفیت تصویر به سطح مورد انتظار می‌تواند زمان، تلاش و تحقیقات زیادی را صرف کند و در یک سطح ابتدایی‌تر، صفحه‌های CRT از شیشه ساخته شده‌اند و تابش خیره‌کننده می‌تواند مسئله‌ساز باشد.

عناوین مدرن در CRT به نظر هیجان‌انگیز می‌آیند، اگر بخواهید از نرخ تازه‌سازی بالا بهره‌مند شوید، می‌توانید زوم صفحه را افزایش دهید و نیازی نیست که در مورد وضوح به‌عنوان عامل اصلی تعیین‌کننده

ساخت سوئیچ از CRT به نمایشگرهای LCD

در اینجا کمترین تغییر از صفحه تصویر به نمایشگر کریستال مایع وجود دارد و ابزارهایی برای استفاده بیشتر از LCDهای جدید است.

همچنین، تنظیمات کلید با ال‌سی‌دی پیچیده‌تر و بسیار ضروری‌تر از CRT است. برای اطمینان، همه نمایشگرها می‌توانند از تنظیم مناسب بهره‌مند شوند. اما LCDها اگر در شرایط بهینه تنظیم نشوند، احتمالاً وضوح یا قابلیت مشاهده را تجربه می‌کنند.

در این دستورالعمل، ما به تفاوت سیستم سازی بین LCD و CRT خواهیم پرداخت. ما همچنین انواع شرایط استفاده را که به بهترین وجه مناسب یک نوع نمایشگر است، توصیف خواهیم کرد.

ما برخی از ابزارهای مهمی را که می‌توانید از آنها استفاده کنید برای اطمینان از اینکه مشتریانتان بیشترین استفاده را از انتخاب LCD دارند، شرح خواهیم داد.

CRT در برابر LCD: جوانب مثبت و منفی

ما با مزایا و معایب نمایشگرهای CRT شروع خواهیم کرد و سپس برای LCDها نیز همین کار را خواهیم کرد. پس از آن، ما مقایسه خواهیم کرد و توضیح خواهیم داد که کدام نوع صفحه‌نمایش برای سناریوهای استفاده خاص، قابل‌شناسایی مناسب است.

مقایسه نتایج مثبت، منفی و اختلاف بین CRT و LCD به تفاوت فناوری آنالوگ و دیجیتال بستگی دارد. CRT آنالوگ است؛ بنابراین، آنها از مقادیر مداوم، مقیاس‌بندی صاف و تفکیک‌پذیری دلخواه بالا (در حد معقول یا محدوده فناوری) پشتیبانی می‌کنند.

LCDها دیجیتال هستند و بنابراین مانند آرایه‌ای از پیکسل‌های مجزا، دارای مقادیر جداگانه، رنگ گسسته و در مقیاس خاکستری و وضوح ثابت و طبیعی کار می‌کنند.

از نظر ریاضی، این تفاوت بین یک انتگرال مداوم در مقابل یک تابع پله است. نحوه قرارگیری آنها در اینجا به شرح زیر است:

سطح سیاه و کنتراست: CRT سطح کنتراست بالایی ایجاد می‌کند. ممکن است از آنها در محیط‌های کم‌نور یا تاریک استفاده شود.

دقت در مقیاس رنگ خاکستری: بهترین دقت در مقیاس رنگ خاکستری؛ به‌عنوان استاندارد مرجع برای کالیبراسیون حرفه‌ای استفاده می‌شود. در مقیاس خاکستری کاملاً صاف و با تعداد بی‌نهایت سطح شدت.

هزینه: CRT کمترین هزینه در بین فناوری‌های نمایش رایانه را دارد.

مصنوعات حرکتی: هرچه تصاویر سریع‌تر روی نمایشگر حرکت کنند، مقادیر نمایش گذشته بیشتر می‌توانند بر محتوای نمایشگر فعلی تأثیر بگذارند.

lcd

این مانده‌ها را مصنوعات حرکتی می‌نامند. CRT زمان پاسخ سریع و بدون مصنوعات حرکتی را ارائه می‌دهد. به همین دلیل، CRT بهترین انتخاب برای تصاویر با سرعت بالا یا همیشه در حال تغییر است.

وضوح: CRT با هر وضوح، هندسه و نسبت ابعادی کار می‌کند و نیازی به تجدید تصاویر نشان‌داده‌شده نیست. CRT همچنین با پشتیبانی از کارت گرافیک با بالاترین رزولوشن اجرا می‌شود.

موارد منفی شامل موارد زیر است:

آلایندگی: CRT از میدان‌های الکتریکی، مغناطیسی و الکترومغناطیسی ساطع می‌کند، جایی که غالباً میدان‌های مغناطیسی خطرات سلامتی را ایجاد می‌کنند (اگرچه هیچ مدرک علمی موجود این عقیده را تأیید نمی‌کند).

اعوجاج هندسی: CRT در معرض اعوجاج هندسی است و به‌طورکلی شامل تنظیماتی برای مقابله با همان است. اما همچنین ممکن است تحت تأثیر میدان‌های مغناطیسی دستگاه‌های دیگر قرار بگیرند.

تداخل: CRT باعث ایجاد تحریف در بینایی می‌شود که به الگوهای Moire معروف است. درحالی‌که بسیاری از مانیتورها کاهش Moire را ارائه می‌دهند، اما این مسئله به طور کامل برطرف نمی‌شود.

شکل صفحه: CRTهای قدیمی ممکن است صفحه‌های گرد داشته باشند و منجر به تغییر شکل تصویر در گوشه‌ها شوند. CRT جدید نسبتاً مسطح است.

وضوح: CRTها از پرتوهای الکترون برای فعال‌کردن پیکسل‌ها روی صفحه‌های خود استفاده می‌کنند. این منجر به تصاویر نرم‌تر از LCD است که در وضوح تصویر اصلی خودکار می‌کند. (اما CRT معمولاً تیزتر از LCD است که در وضوح تصویر واقعی آن کار نمی‌کند).

اندازه، وزن و مصرف برق: CRT بیشتر است. آنها انرژی بیشتری را مصرف می‌کنند و بیشتر از سایر فن آوری جای نمایشگر گرما می‌دهند.

موافقان و مخالفان LCD

روشنایی: شدت پیک بالای یک LCD تصاویر درخشان را به نمایش می‌گذارد که در محیط‌هایی با نور مناسب به‌خوبی کار می‌کنند.

اعوجاج هندسی: در وضوح طبیعی صفر و در سایر تفکیک‌پذیری‌ها به دلیل اثرات جبران ناچیز.

شکل صفحه: صفحه‌های LCD به همان اندازه که فناوری اجازه می‌دهد مسطح هستند.

وضوح: وضوح تصویر کاملاً واضح است، اما LCDها با استفاده از ورودی‌های آنالوگ نیاز به تنظیم دقیق پیگیری و فاز پیکسل دارند.

اندازه، وزن و مصرف برق: LCDها دستگاه‌هایی با مشخصات نازک هستند که به‌طورکلی از CRT سبک‌ترند. LCDها نیز مصرف برق کمتری دارند و نسبت به CRT گرمای کمتری دارند.

هرنسبت طیف: هر LCD دارای وضوح و نسبت تصویر ثابت است. برای پانل‌های با وضوح 1280 10 1024 (معمول در مدل‌های 17 و 19 اینچی) ، نسبت ابعاد 5: 4 یا 1.25 است، نسبت به نمایشگرهای دیگر نسبت 4: 3 یا 1.33 کوچک‌تر است. این ممکن است به جعبه نامه به‌وضوح 1280 require 960 نیاز داشته باشد تا نسبت استاندارد 4: 3 به دست آید.

پیکسل‌های بد و یکنواختی صفحه: LCDها ممکن است شامل پیکسل‌هایی با عملکرد نامناسب یا ضعیف یا در حالت روشن یا خاموش باشند. همچنین به دلیل استفاده از منابع نوری در لبه‌های بالا یا پایین نمایشگر، در نور پس‌زمینه نیز تغییراتی ایجاد می‌شود.

سطح سیاه، اشباع رنگی: LCDها در تولید رنگ‌های سیاه و خاکستری تیره ضعیف هستند. این امر باعث ایجاد کنتراست کم و کاهش اشباع رنگ در رنگ‌های کم شدت می‌شود که باعث می‌شود LCDها گزینه‌ای ضعیف برای محیط‌های کم‌نور یا تاریک باشند.

امر منجر به مشکلات دقت تصویر با سطح سیاه، مقیاس خاکستری و گاما می‌شود و برای تعادل رنگ حرفه هزینه: قیمت LCDها بیشتر از “CRT” با اندازه‌گیری مورب قابل‌مقایسه، بیشتر از دوبرابر یا بیشتر “8212” است.

تداخل: LCDها با استفاده از ورودی آنالوگ نیاز به تنظیم دقیق پیگیری و فاز پیکسل دارند تا نویز دیجیتال در نمایش تصویر به حداقل برسد. کنترل‌های خودکار به‌ندرت خروجی‌های بهینه تولید می‌کنند و حذف کامل نویز دیجیتال به طور کامل غیرممکن است.

مصنوعات حرکتی: هرچه سرعت تازه‌سازی پیکسل LCD با سرعت کمتری & # 8212؛ اغلب زمان پاسخ نامیده می‌شود، هرچند این اصطلاح برای CRT مناسب‌تر است & # 8212؛ احتمال ظهور مصنوعات حرکتی بیشتر است برای حرکت مداوم یا بسیار سریع، برخی از مصنوعات در یک LCD اجتناب‌ناپذیر هستند.

وضوح: رزولوشن بومی توسط سازنده تنظیم می‌شود و قابل تغییر نیست. تمام وضوح‌های دیگر نیاز به مقیاس‌بندی مجدد دارند و منجر به تخریب تصویر می‌شوند، مخصوصاً در مورد متن خوب و گرافیک.

زاویه دید: زاویه دید بر روشنایی، انقباض، گاما و مخلوط‌های رنگ تأثیر می‌گذارد. مشاهده حضوری بهترین نتیجه را دارد.

اشباع سفید: سطح سفید در LCD به‌راحتی زیاد می‌شود و حداکثر روشنایی قبل از اوج گرفتن مقیاس‌های خاکستری رخ می‌دهد. این پدیده بهتر است با تنظیمات دقیق تنظیم کنتراست کنترل شود.

https://pars-pardaz.com/en/how-to-convert-crt-to-lcd/

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *