VICOR

VICOR


VIcor power

گروه صنعتی VIcor در سال 1981 در آندور ماساچوست تاسیس گردیده این گروه صنعتی به منظور طراحی و تولید و فروش ماژول های Power Convertor، Power system components و Power system تاسیس شده که مهمترین ثبت اختراع آن شرکت سوئیچینگ فرکانس بالا با سطح جریان صفر می باشد مشغول به فعالیت است.

به دلیل محبوبیت و قابل اطمینان بودن منابع تغذیه تولید شده توسط گروه صنعتی Vicor در بازار خواهان بسیاری پیدا کرده است و در بسیاری از تجیهزات صنعتی از آن استفاده میشود.

برای خرید و تامین منابع تغذیه VIcor رو این لینک کلیک کنید.

نکته قابل اهمیت آن است که به دلیل تحریم های موجود و عدم دانش فنی تامین کنندگان داخلی برای واردات و تامین منابع تغذیه VIcor هزینه های سنگین مادی و معنوی به شرکت های تولید کننده و تعمیر کننده سیستم های صنعتی وارد می کنند.

شرکت پارس پرداز با چندین دهه تجربه در زمینه طراحی، ساخت و تست منابع تغذیه برای رفع این مسئله و کمک به شرکت های داخلی علاوه بر تامین منابع تغذیه VIcor به صورت اورجینال فرآیندی برای تست و صحه گذاری بر عملکرد آن ها پیاده سازی کرده تا بتوان با اطمینان کامل از عملکرد و جلوگیری از تحمیل هزینه های مادی و معنوی به شرکت های داخلی کمک فراوانی کرده باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *